Vroeg in de morgen

Iedere morgen – rond de klok van zes uur begin ik de nieuwe dag met het halen van de koeien in de wei – bij ons thuis. Goed voor de conditie dat dauwtrappen en ik vind koeien fijne rustige dieren. Ze zijn nooit gehaast, nemen de tijd, kauwen en herkauwen maar weten wel wanneer het hun tijd is om naar de stal te gaan. Ik laat ze lekker hun gang maken naar de melkstal en dan neemt mijn broer het van me over.  Laat mij maar schrijven!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

