TEA TOWELS UIT ENGELAND

Tea Towels uit Engeland en Ierland zijn gemaakt van katoen of linnen. Vaak bijzonder decoratief – met mooie letters & mooie teksten! Op de stage plek zelf kun je ook weleens een tea towel kopen – natuurlijk, het kan niet anders…….met een kalligrafische opdruk! Ik vind ze echt heel bijzonder – ben benieuwd wat ik in augustus van dit jaar weer zal vinden!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De overtocht naar Engeland is geboekt! Van 24 tot en met 31 augustus 2012 – de jaarlijkse Zomerstage volgen bij Nancy & David Howells. The place to be: Knuston Hall – Northamptonshire – eight days (a week!) -in good old England!

Als ik in Engeland ben vind ik het heerlijk om in allerlei winkeltjes rond te struinen. Vooral antiekzaakjes in kleine Engelse dorpjes – daar kan ik wel uren doorbrengen! 

De tijd om dit ten uitvoer te brengen – tijdens de Zomerstage – is echter zeer beperkt. Voordat ik naar Engeland afreis overleg ik – via de digitale weg – met Margaret – woonachtig in de buurt van Brighton. She takes care – zij zorgt ieder jaar weer dat ik in ieder geval een mooie Engelse tea towel (theedoek) mee naar huis kan nemen.

Tea towels zijn voor mij iedere keer weer een mooie herinnering aan een reis naar Engeland of Ierland!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

