SPIJKERS MET KOPPEN SLAAN!

Vandaag een fijne cursusdag Kalligrafie in Venlo gehad – de hele tijd bezig geweest met Frakturschrift (een fraaie Gotische letter).

In de namiddag de bespreking van het huiswerk van maart. De opdracht: Een werkstuk maken met een afbeelding en letters – middels compositie en eigen visie – een eenheid van deze twee gegevens maken.

Ik vond het weliswaar een interessante maar best wel moeilijke opdracht. Goede beoordeling ontvangen! Yes ….I did it my way – Get down to brass tacks / Spijkers met koppen slaan dus!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

3 reacties op SPIJKERS MET KOPPEN SLAAN!

  1. Evelyne Metsemakers zegt:

    Heel erg veel werk geweest Sjan maar wel heel erg mooi geworden. Ook best een mooie letter.

  2. Ik volg je blog regelmatig en dit is weer een mooi werkstuk geworden. Ik heb ook een poosje les gehad van Wilbert en hij heeft me iedere keer weer geïnspireerd. Wil je de volgende keer de groeten aan hem doen?

  3. Yvon zegt:

    Heel erg mooi! Hoe heb je dit gemaakt als ik vragen mag?

Geef een reactie

