DIPLOMA TIJD

Sinds 1998 /1999 schrijf ik ieder jaar voor een locale Middelbare school – inmiddels is er een tweede school bijgekomen – de diploma’s.

Schrijven is leuk werk maar ik moet er ook wel eens andere leuke dingen voor opzij zetten. Zoals nu met Pinksteren – een mooi uitstapje naar Kleurrijk Hellendoorn moet ik helaas aan me voorbij laten gaan.

De klok tikt gewoon gestaag door – op 13 en 14 juni 2012 is de diploma uitreiking. Het is me altijd nog gelukt om de  600 tot 700 diploma’s op tijd klaar te hebben. Nog even volhouden – doorschrijven dus!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Een reactie op DIPLOMA TIJD

  1. Evelyne Metsemakers zegt:

    Heel veel succes Sjan, ook dit jaar lukt het weer.

Geef een reactie

