KUNSTMARKT KEENTERHART ZATERDAG 20 OKTOBER 2012

Twee weken geleden werd ik door een medewerkster van Punt Welzijn benaderd of ik mee wilde doen met de Kunstmarkt Keenterhart op zaterdagmiddag 20 oktober 2012. Natuurlijk, altijd leuk zoiets.

Tijd genoeg om de nodige voorbereidingen te treffen zoals eigen werk en materialen verzamelen, kaartjes sealen, nieuwe walnoteninkt maken, etiketjes voor de walnoteninkt schrijven etc.

Het was een hele gezellige middag met veel belangstelling voor mijn kraampje. Heb ervan genoten!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Een reactie op KUNSTMARKT KEENTERHART ZATERDAG 20 OKTOBER 2012

  1. Wendy Janssen zegt:

    Ik vond het heel leuk je buurvrouw te zijn. Dank je voor het toezenden van je artikel in Landleven! Groetjes uit de Hei, Wendy

Geef een reactie

