WINTER WANDELING – WINTER WALK

Vanmiddag een winterse wandeling gemaakt van 1,5 uur. Mooi natuurgebied bezocht waar ik – winterse composities – heb kunnen fotograferen. Een foto kan voor mij een inspiratiebon zijn bij het maken van achtergonden (kleuren-  en lijnenspel!) bij kalligrafisch werk!

Het sneeuwde behoorlijk maar dat mocht de pret niet drukken. Laat maar sneeuwen!

This afternoon I made a winter walk during 1,5 hour. In a beautiful nature territory I could take – winter compositions – pictures.  A photo can be an inspiration for me to create backgrounds (colours-  and the game of lines) in calligraphic works!

It was quite snowing but it was fun!  Let it snow!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

3 reacties op WINTER WANDELING – WINTER WALK

  1. Annie zegt:

    de natuur kalligrafeert ook hè Sjan!

  2. Huguette Cooleman zegt:

    Oh Sjan ik lig hier met koorts in m’n zetel maar
    in gedachten ben ik aan het meewandelen en te genieten van al dat moois.
    dank om te mogen meegenieten

    grtjs

  3. evelyne zegt:

    Wat een mooie foto’s Sjan., maar ik hoop toch ook dat je gauw foto’s van de lente kan maken.

Geef een reactie

