DRIE BOEKJES – THREE BOOKS

Voor het Katholiek Vrouwengilde in Weert heb ik van een 200-tal periodieke convocaten (1984-2004) drie boekjes op A5-formaat gemaakt. Een aantal blaadjes moesten wel eerst voorzichtig gerepareerd worden alvorens ik ze allemaal kon gaan bundelen. Om de kaften een mooi papier, onlangs op de Boekkunstbeurs in Leiden aangeschaft. Ben er een tijdje mee bezig geweest maar nu zijn de boekjes klaar! Vanmiddag ben ik de boekjes gaan bezorgen, de voorzitter was er heel erg blij mee!

For the Catholic Female Society at Weert I have made from about 200 periodical magazines (1984-2004) three books on A5- format. Some of the papers had to be carefully reparerd before I could bind them together as a bundle. On the covers a beautiful paper wich I  have bought recently on the Bookartfair at Leiden. It took me quite a while but now the books are ready! This afternoon I have delivered the books, the chairman was very delighted with them!

 

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

