BEGRAFENIS – IN MEMORIAM – FUNERAL

Zaterdag 3 januari 2015, vanmorgen naar de begrafenis geweest van iemand die vele jaren onze buurvrouw was. Een hele tijd geleden is ze met haar man verhuisd naar een nabij gelegen dorp. Lang geleden heb ik voor haar eens een tekst mogen kalligraferen die haar erg dierbaar was en vond die woorden vanmorgen terug op haar bidprentje. Het ontroerde mij, zij was mij ook erg dierbaar.

Saturday 3 January 2015, this morning I have been to the funeral from somebody who has been for many years our neighbour. Several years ago she moved with her husband to a nearest village. Long time ago she asked me to write a text in calligraphy which was very dear to her and found these words this morning back on her “In Memoriam” Card. It touched me, she was very dear for me to.

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Een reactie op BEGRAFENIS – IN MEMORIAM – FUNERAL

  1. Louis Bunck zegt:

    Een waar verhaal en prachtig geschreven.

Geef een reactie

