ONVERWACHT KADOOTJE – UNEXPECTED GIFT

Donderdag 9 april 2015
Deze avond alweer de laatste kalligrafieles van een cyclus van acht lessen gegeven bij de VUE Eindhoven. Van een mevrouw heb ik een prachtige met de hand beschilderde doos gekregen. Een mooi gebaar en ik kan mijn pennen fijn voortaan opbergen in deze royale doos! Een onverwacht kadootje, echt heel aardig van haar!


Thursday 9 April 2015
Last evening again given the last calligraphy lesson from a cycle of eight lessons at the VUE Eindhoven. A lady from this calligraphy group gave me a very nice hand painted (by herself!) box. A nice gesture and from now I can put my pens in this spacious box! An unexpected gift, really very generous from her!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

