VAN ALLES WAT – FROM ALL SOME

Zaterdag 25 april 2015 Deze week “van alles wat “. Naar de Jaarvergadering van de VUE in Eindhoven geweest. Aangezien ik mijn digitale camera bij me had kon ik het niet laten de vergulde letters op de gevel van het Van Maerlantlyceum vast te leggen. Verder op verzoek een mooie tekst gekalligrafeerd die iemand in het ziekenhuis had gesignaleerd. En tot slot een kaart voor een speciale gelegenheid, een 50-jarig huwelijk. Zo is er altijd wel wat te doen!

 

Saturday 25 April 2015 This week “from all some”. Have been to the annual meeting from the VUE at Eindhoven. Since I had my digital camera with me I couldn’t resist to take a photograph from the plated letters on the outer wall of the Van Maerlantlyceum. Further written on special request a nice text in calligraphy for somebody with an alerting attitude in the hospital. And at least a card for a special occasion, married for 50 years. So there is always something to do!

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

