HIGH TEA!

Woensdag 27 mei 2015 Vanmiddag met mijn zus genoten van een heerlijke High Tea. Had vorig jaar van mijn cursisten een tegoedbon gekregen die eindelijk gebruikt is. Mooi weer, het zonnetje scheen dus we konden lekker buiten zitten. Je kon er eindeloos thee drinken, de zomermix vonden we allebei het lekkerste. En hartige en zoete hapjes met jam en room – het was echt een middag genieten in een mooie groene omgeving. Een grappige theezandloper gekocht, heb ze nog nooit ergens gezien. Een kadootje voor moeder.

Wednesday 27 May 2015. This afternoon me and my sister enjoyed a lovely High Tea. Last year my students gave me voucher, finally used it. Nice weather, the sun was shining so we could sit comfortable outside. You could drink as much tea as you wanted, the summermix tasted the best. And hearty and sweet small sandwiches and cookies with jam and clothed cream – it was a very nice afternoon in a nice green surrounding. Bought a funny tea hourglass, have never seen it before. A little gift for my mother.

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

