KALLIGRAFIE & KERAMIEK – CALLIGRAPHY & CERAMICS

Het resultaat! The result!Donderdag 26 mei 2016 – Een collega heeft me gevraagd om twee aardewerk borden te voorzien van een kalligrafische tekst en een afbeelding. Voor mij enigszins onbekend terrein, ben maar gewoon begonnen! Als oefenstukken, drie borden voor mezelf en familie. De officiële borden worden op 2 juli 2016 pas uitgereikt!

Thursday 26 May 2016  – A colleague asked me to write a calligraphic text and an image on two earthenware plates. For me somewhat uncharted territory but I just begun. As practice pieces, three signs for myself and family.The official signs are only awarded on 2 July 2016!

 

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

2 reacties op KALLIGRAFIE & KERAMIEK – CALLIGRAPHY & CERAMICS

  1. evelyne zegt:

    wat mooi Sjan

  2. Iteke zegt:

    Super Mooi !

Geef een reactie

