IK-TOON * MAARHEEZE * I-SHOW

Zaterdag 25 juni 2016

Op uitnodiging van RICK ben ik zaterdagmiddag naar Maarheeze geweest. Een cultureel gebeuren aldaar met veel muziek en dans maar ook beeldende kunst.

Mijn workshop: “Maak je eigen sierletter “. De hele middag met kinderen letters op A4-formaat op verschillende manieren versiert. En het was erg leuk om te doen! Veel blijde gezichtjes gezien toen ik vertelde dat iedereen haar/zijn eigen kunstwerk mee naar huis mocht nemen! En natuurlijk voor ieder een naamkaartje in kalligrafie.

Saturday 25 June 2016

At the invitation of RICK I have been on Saturday afternoon to Maarheeze. A cultural happening there with lots of music and dance but also visual arts.

My workshop : “Create your own ornamental letter “. The whole afternoon decorated letters in deifferente ways on A-4 paper with children. It was very nice to do! Seen a lot of happy faces when I told them that everyone could take her/his own artwork home! And, of course, for each a name card in calligraphy.

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

