EXPOSITIE MET CURSISTEN RICK – EXHIBITION WITH STUDENTS RICK

Vanaf 26 oktober 2016 tot en met 9 januari 2017 mag ik met mijn cursisten exposeren met kalligrafie werken in de vitrines bij Mertens Bouw BV in Weert. Afgelopen zaterdag hebben we bij mij thuis alles ingelijst en woensdagmiddag heb ik met behulp van twee cursisten alles ingericht. Het resultaat mag er zijn!

From 26 October 2016 to 9 January 2017 me and my students at RICK may exhibit calligraphy works in the showcases at Mertens Construction BV in Weert. Last Saturday we have framed everything at my home and Wednesday afternoon I furnished all with the help of two students. The results are there!

 

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Een reactie op EXPOSITIE MET CURSISTEN RICK – EXHIBITION WITH STUDENTS RICK

Geef een reactie

