MINIATUUR WERK! MINIATURE WORK!

Zondag 30 oktober 2016

Een oud collega heeft me gevraagd om hem te helpen bij het interieur van een cafe hij in miniatuur (zoals in Madurodam) na gebouwd heeft. Van oude kroonkurken heeft hij uithangbordjes, een tafeltje en barkrukjes gemaakt. Het logo van het biermerk moest echter op geschuurde kroonkurken komen te staan en dat mocht ik doen. Twee mini uithangbordjes, een tafeltje en vijf barkrukjes, en ja hoor het is me gelukt! Zaterdagmorgen heeft hij alles opgehaald en kan hij zijn zelfgebouwd cafeetje afmaken. Tijdens de Kerstvakantie ga ik zelf een kijkje nemen naar het resultaat!

Sunday 30 October 2016

A former colleague asked me to help him with the interior of a cafe he has made in miniature (as in Madurodam). From old bottle caps he has made mini sign boards, a table and barstools. The logo of the brand was, however, scorched crowns, and that I could do. Two mini sign boards, a table and five little barstools, and yes I have succeeded! Saturday morning he picked up everything and he can finish his own small café. During the Christmas holidays, I’m gonna take a look at the result!

 

Over knoopskalligrafie

Mijn passie is kalligrafie en boekbinden - meer hierover in deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Kalligrafie. Bookmark de permalink .

Een reactie op MINIATUUR WERK! MINIATURE WORK!

  1. Patricia zegt:

    What a steady hand you have Sjan, to work with such small signs!
    Many thanks also for the disc of Knuston photographs. You are very kind.
    Love from Patricia x

Geef een reactie

